Sama. Paitsi, että Mäntykivi hyökkäävämmässä roolissa kakkosessa ja Kodytek kolmosessa. Jos noilla numeroinneilla nyt mitään merkitystä edes on.Itse veikkaan sentteristön olevan muodossa:
Palve
Kodytek
Mäntykivi
Gregoire
Sama. Paitsi, että Mäntykivi hyökkäävämmässä roolissa kakkosessa ja Kodytek kolmosessa. Jos noilla numeroinneilla nyt mitään merkitystä edes on.
Näin juuri. Tilanne ei ole siinä mielessä optimaalinen, että Mäntykivi olisi myös tärkeä palanen laidalle. Näillä pelimerkeillä kuitenkin näin.
Toivottavasti hän on saanut kesällä oppia aloituksista.
Mielestäni haastavinta on keksiä Meskasen paikka. Valmennus varmasti on tähän ratkaisun miettinyt, mutta noin itse ajatellen. Myrrä pistäisi varmasti Meskasen ja Suomen samaan ketjuun, mutta pistääkö Pennanen..
Rohkeasti ykköseenkö maaleja iskemään.. meneekö hukkaan esim. kolmosketjussa... riittääkö yleinen osaaminen ykkösketjuun...
Ottakoon näytöillään sen roolin, minkä ansaitsee.Itse veikkaan että Päkkilä ei pelkässä rotaatio ukon roolissa ensi kautta pelaa.
Itse veikkaan että Päkkilä ei pelkässä rotaatio ukon roolissa ensi kautta pelaa.
Itse ihmettelen hyvin paljon näitä Päkkilä rotaatiossa hahmotelmia. Eiköhän meidän nelosen laidasta löydy Päkkilän nimi kun kausi alkaa.Itse veikkaan että Päkkilä ei pelkässä rotaatio ukon roolissa ensi kautta pelaa.
Energiapelaajat kuluvat eniten joten heitä on hyvä vaihdella otteluruuhkissa.Päkkilä, Virtanen, Ratinen ja Gregoire lienevät ne, joista kuitenkin kaikkien olleessa terveenä yksi on huilaamassa. Nymanille annettaneen kuitenkin isompaa vastuuta hyökkäyspään potentiaalista johtuen.
Tuskin kuitenkaan kovin montaa rotaatiovuoroa tulee, koska loukkaantumisia tulee aivan varmasti.
Kuitenkin melkeen ainut joka uskaltaa ajaa maalille kiekon kanssa eikä syötä sitä tuhatta kertaa niinkun jotkut viimekaudella tekivät. Jos päkkilä saisi vaan sihdin kuntoon niin todella hyvä kolmos kentän laituri.Niinhän se menee, että ne oman joukkueen päkkilät kun ovat tuttuja, niin tuntuvat itsestään selviltä valinnoilta kokoonpanoon ennen uusia pelaajia, mutta sitten jos vaikka KooKooseen menisi Päkkilä, niin Ratista siellä kannattajat sovittelisivat kokoonpanoon ennen Päkkilää. Itse en ole Päkkilässä niin yltiöpositiivisia merkkejä nähnyt mitä täällä moni muu. Odotan tulevalle kaudelle lähes samoja otteita kuin menneelle.
Puhutaankohan nyt samasta Päkkilästä? Valehtelematta tämä kuulostaa aivan eri pelaajalta. Omaan silmään ei juuri uskalla ajaa maalille vaan useimmiten päätyy roiskaisemaan kauempaa ja turhan pienistä kulmista. Välillä yllättää rannelaukauksen kovuudella, mutta 90% kudeista on täysin marjoja maalivahdille.Kuitenkin melkeen ainut joka uskaltaa ajaa maalille kiekon kanssa eikä syötä sitä tuhatta kertaa niinkun jotkut viimekaudella tekivät. Jos päkkilä saisi vaan sihdin kuntoon niin todella hyvä kolmos kentän laituri.
Puhutaankohan nyt samasta Päkkilästä? Valehtelematta tämä kuulostaa aivan eri pelaajalta. Omaan silmään ei juuri uskalla ajaa maalille vaan useimmiten päätyy roiskaisemaan kauempaa ja turhan pienistä kulmista. Välillä yllättää rannelaukauksen kovuudella, mutta 90% kudeista on täysin marjoja maalivahdille.