Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

Toutain

Luottopelaaja
Vähemmistäkin foliohattu jutuista kimpaantuu. Osalla tuntuu olevan kova tarve ettiä negaa vaikka väkisin.Näille kaikki on paskaa paitsi kusi.

Eli kaikki julkisuudessakin olleet, mm. Pennasen suusta tulleet jutut ja viittaukset siihen, että joidenkin ei pelillisten asioiden nähtiin olevan pielessä, mikä osaltaan johti ratkaisuun, ovat ihan höpöä ja kyse oli vain Ilves-johdon vauhtisokeudesta ja muuta ajattelevat ovat foliohattuja. Asia selvä.

Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Vähemmistäkin foliohattu jutuista kimpaantuu. Osalla tuntuu olevan kova tarve ettiä negaa vaikka väkisin.Näille kaikki on paskaa paitsi kusi.
Niin niin. Guru on käynyt kertomassa faktat. Siis "faktat". Pistä vielä tähän perään auktoriteettiasi kuvaava "Olin Kemiläisen mestaruuskakkua syömässä" -stoorisi. Tiedot ja taidot.

Ylimielisyyden huipentuma.

Toutain

Luottopelaaja
Olin kaudella yhteyksissä niin Joken ja Supinkin kaa. Mitään näyttöjä ei löydy.. Kannattas tutkia ennenku höpisee joutavia..Ei kyl kiinnosta kertoa tänne enää mitään. Koulukiusaaja sakki hyökkii kimppuun ku on folihattujen kaa erimieltä. Tuokoon punakone ja kumppanit tänne tietoja jos haluaa. Minä en enää kanna helmiä sioille.

Kai sä nyt oikeasti ymmärrät, että yhteydenpito Joken ja Supin kanssa ei tarjoa sulle kovin vankkaa pohjaa siihen, miksi Ilves teki kyseisen ratkaisun? En mä epäile ollenkaan, ettetkö olisi Joken ja Supin kaa keskustellut, mutta kun se ei tarkoita mitään.

Aiemmin jo kerroin, että itsekin suhtaudun skeptisesti Lukko-kuvioihin.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Ottamatta kantaa kehenkään yksittäiseen palstajäseneen niin vaikka tuntis pelaajia ja/tai valmennusta, ni ei kai ne aina kaikkee kerro mitä tietää. Joskus joutuvat varmaankin vähän jopa kusettaan uteliaita kavereita.

Varmastikkaan eivät aina kerro kaikkea mitä tietää.

Esimerkkinä ny vaikka nää Lancasterin ja Parikan terveystilanteet...

Kovasti oli tietoa,mikä ei ny lopulta pitäny paikkaansa

Toutain

Luottopelaaja
Ottamatta kantaa kehenkään yksittäiseen palstajäseneen niin vaikka tuntis pelaajia ja/tai valmennusta, ni ei kai ne aina kaikkee kerro mitä tietää. Joskus joutuvat varmaankin vähän jopa kusettaan uteliaita kavereita.

Varmastikkaan eivät aina kerro kaikkea mitä tietää.

No merkittävintä nyt varmasti on se, että Myrrän Jokke on todella heikko lähde avaamaan sitä asiaa, että mistä kaikista syistä Myrrän Jokke mahdollisesti joutui lähtemään Ilveksestä.

Sanoisin, ettei Eemeli Suomikaan ole ihan ensimmäinen henkilö, jolta voisi kuvitella saavan tähän syväluotaavaa tietoa.

Soho

Tähtipelaaja
Kai sä nyt oikeasti ymmärrät, että yhteydenpito Joken ja Supin kanssa ei tarjoa sulle kovin vankkaa pohjaa siihen, miksi Ilves teki kyseisen ratkaisun? En mä epäile ollenkaan, ettetkö olisi Joken ja Supin kaa keskustellut, mutta kun se ei tarkoita mitään.

Aiemmin jo kerroin, että itsekin suhtaudun skeptisesti Lukko-kuvioihin.
Minä epäilen tätäkin. Kyllähän sitä voi kuka tahansa jutella kenen tahansa kanssa lähikaupassa perusjargonia. Tällä kaverilla ole mitään sen suurempaa kokonaiskuvaan liittyvää kykyä kuin muillakaan täällä. Ennemminkin päinvastoin, koska tyylinsä on aivan liian ylimielinen. Noin ei kommunikoi kukaan jolla on oikeaa tietoa.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Minä epäilen tätäkin. Kyllähän sitä voi kuka tahansa jutella kenen tahansa kanssa lähikaupassa perusjargonia. Tällä kaverilla ole mitään sen suurempaa kokonaiskuvaan liittyvää kykyä kuin muillakaan täällä. Ennemminkin päinvastoin, koska tyylinsä on aivan liian ylimielinen. Noin ei kommunikoi kukaan jolla on oikeaa tietoa.
Ylimielisyydestä sen verran, että on melko ylimielistä väittää tietävänsä pelaajien loukkitilaanteesta kesken poffien jos et kuulu joukkueeseen.

Sitäpaitsi pidän mahdollisena myös ettei omat joukkuekaveritkaan tiedä aina totuutta.

Silloin tuskin kukaan tällä palstallakaan tietää vaikka olis jokaisen pelaajan veli tai "Irina Mainiona" (nimi muutettu) kuksinut puolen jengin kanssa. Vähintäänkin moken.

Ni näitä poffloukkitietoja on mun mielestä yhtään kenenkään turha tulla tänne tietoina heitteleen. Edes punakoneen. Minä en usko poffien aikana yhtään ketään näissä asioissa

TammiTorjuuKatsomoon

Vakiokokoonpanossa
Vaikka nyt Lukon valmentajavaihdoksen myötä nämä Myrrä-asiat nousivat taas pinnalle ja keskustelupalstoille, niin en tiedä onko niillä sinänsä mitään merkitystä tässä kohtaa. Spekuloida aina voi, mutta totuutta taitaa harva tietää ja loppujen lopuksi yksi sanoo yhtä ja toinen toista. Mitä ikinä onkaan tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta ovat ne ollutta ja mennyttä. Menneeseen ei voi vaikuttaa, joten parempi suunnata katseet tulevaan.

Soho

Tähtipelaaja
Ylimielisyydestä sen verran, että on melko ylimielistä väittää tietävänsä pelaajien loukkitilaanteesta kesken poffien jos et kuulu joukkueeseen.

Sitäpaitsi pidän mahdollisena myös ettei omat joukkuekaveritkaan tiedä aina totuutta.
Jep. "Lancaster ei ole loukkaantunut" nevöforget.

Ne on ne tiedot ja taidot. Kusipäisyyttä ennemmin kuin mitään oikeaa tietoa.

"Helmiä sioille" tarkoittaa tämän kaverin kanssa ennemminkin teesiltä "Paskaa possulta".

Viimeksi muokattu:

ipa1970

Luottopelaaja
Eli miten?
Faktaa kiitos.

Sulle ole aiemmin tarvinnut mitään litterointeja käydyistä keskusteluista esittää, että olet vetänyt omia johtopäätöksiäsi.

Metsä vastaa kuten sinne huudetaan.

Jouko on kaiken kritiikin yläpuolella? Edelleen?
Sinulla ei ole mitään faktaa.
Shaibelia pukkaa vanhaan tyyliin.
Jos ymmärrät lukemasi palstalla niin se on pennanen joka on ykkösnimi kritiikin yläpuolella.

punakone

Luottopelaaja

Silloin tuskin kukaan tällä palstallakaan tietää vaikka olis jokaisen pelaajan veli tai "Irina Mainiona" (nimi muutettu) kuksinut puolen jengin kanssa. Vähintäänkin moken.

Ni näitä poffloukkitietoja on mun mielestä yhtään kenenkään turha tulla tänne tietoina heitteleen. Edes punakoneen. Minä en usko poffien aikana yhtään ketään näissä asioissa
Hyvin sanottu..luulen tietäväni/tiedän paljonki asioita niin menneen kun tulevan joukkueen osalta välillä kylläkin joutunut hammasta purren olla kommentoimatta mitä täällä on totuudeksi väännetty..

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Kannatan! Valmista ei tule!
Juuri näin.. toiset tietää asioista enemmän kuin muut ja oman elämänsä " palstapoliisit " ryntäävät ampumaan kaiken alas.
Ehkä jonain päivänä tiedämme oikeasti jotain tästäkin. Omituinen oli valmentajan vaihtaminen.. toki peli oli sekaisin.
Aika pian tämän vaihdon jälkeen tuli kuitenkin tappioputki, mikä omalta osaltaan maksoi runkosarjan voiton. Sitä emme saa koskaan tietä mitä olisi tapahtunut, jos Myrrä olisikin jatkanut.
Eteenpäin...

pelikirja

Luottopelaaja
Hyvin sanottu..luulen tietäväni/tiedän paljonki asioita niin menneen kun tulevan joukkueen osalta välillä kylläkin joutunut hammasta purren olla kommentoimatta mitä täällä on totuudeksi väännetty..
Ei pitäny kommentoida enää mitään mutta kuten sanot ni oisko pitäny huudella loukeista,Myrrästä,Konnasta tai vaikka Miehosta ja jne ku joukkueelta tuli viesti et älä huutele eteenpäin. Se on hyvä et vähätellään ja haukutaan mut jätän nuo tietäjät omaan arvoonsa.

punakone

Luottopelaaja
Ei pitäny kommentoida enää mitään mutta kuten sanot ni oisko pitäny huudella loukeista,Myrrästä,Konnasta tai vaikka Miehosta ja jne ku joukkueelta tuli viesti et älä huutele eteenpäin. Se on hyvä et vähätellään ja haukutaan mut jätän nuo tietäjät omaan arvoonsa.
Oliko Konnalla sitten paljonkin vaivoja?..vai tarkoititko avioeroa?..mistä piti olla hiljaa nyt voi kertoa kun. Kausi on ohi..

• Tykkää
Reactions: CTS

pelikirja

Luottopelaaja
Oliko Konnalla sitten paljonkin vaivoja?..vai tarkoititko avioeroa?..mistä piti olla hiljaa nyt voi kertoa kun. Kausi on ohi..
Nimistä ketkä veti kuppia enemmänkin. Miehon siviili puolen ongelmista, loukeista kaudella ja play offeissa voi oikein huudella tai Myrrä casesta esim.