Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

ipa1970

Luottopelaaja
Hyvin sanottu..luulen tietäväni/tiedän paljonki asioita niin menneen kun tulevan joukkueen osalta välillä kylläkin joutunut hammasta purren olla kommentoimatta mitä täällä on totuudeksi väännetty..
Onko niin arkaa ettei voi edes menneestä avautua missään määrin.
Tuosta saa äkkiseltään kuvaa että se ei olisi seuran imagolle hyväksi?

pelikirja

Luottopelaaja
Olet aikas itsevarma kaveri sen olen jo nyt tajunnut..kun tiedät hyvin niin missäs päätös tehtiin Leville lähdöstä?..ja kai sen joku kustansi..
Turhaan todistelen ku en kerran tiedä mistään mitään. Ja kukaan ei tiedä kaikesta kaikkea.Et sinä,en minä.

punakone

Luottopelaaja
Turhaan todistelen ku en kerran tiedä mistään mitään. Ja kukaan ei tiedä kaikesta kaikkea.Et sinä,en minä.
Voin sen verran sinulle paljastaa asiaa että olisin voinut lähteä reissuun mukaan jos olisin halunnut..pulteri on välillä mukava paikka..nyt voit sitten lisätä tietoa omaan laariisi..ja Muista lisätä tarinaan Jesse ja Latvala niin saat lisää uskottavuutta..

ipa1970

Luottopelaaja
Ole sit sanaton.Kontiola,Tikka,Jokipakka oli nimet. Tietäköön nyt sit kaikki tän. Kysy joukkueelta ja tuu sit kertoo kumpi oli oikeessa.
Komppaan.
Ainakin välieriä ennen aikaisin ke aamuna eräs kaksikko nojaili toisiinsa keskustassa.
Olet aikas itsevarma kaveri sen olen jo nyt tajunnut..kun tiedät hyvin niin missäs päätös tehtiin Leville lähdöstä?..ja kai sen joku kustansi..
Eiköhän kustantajat löydy jo mainituista.

Ihmettelen palstalaisten moraalia.
Valtaosa valmis lakaisemaan suunnilleen nuhteluilla tapauksen maton alle.
Itse toivon että kukaan osallistuneista ei enää ilvesnuttua päälleen pue.
Olet sitten ollut änäripelaaja, maajoukkuetason pelaaja jne.

IhanJuniori

Junioripelaaja
KETJU KIINNI PIENEN VAPPU SIIVOUKSEN AJAKSI.
FOORUMEILTA LÖYTYY MYÖS PALAUTETTA KANSSAKESKUSTELIJOILLE KETJU

Lima

Luottopelaaja
Olin kaudella yhteyksissä niin Joken ja Supinkin kaa. Mitään näyttöjä ei löydy.. Kannattas tutkia ennenku höpisee joutavia..Ei kyl kiinnosta kertoa tänne enää mitään. Koulukiusaaja sakki hyökkii kimppuun ku on folihattujen kaa erimieltä. Tuokoon punakone ja kumppanit tänne tietoja jos haluaa. Minä en enää kanna helmiä sioille.
Ei ole mitenkään vittuilua, mutta yleensä potkun saajalla ei ole niin hyvää kuvaa potkujen syystä kuin potkun antajalla. Ja vaikka olisikin oikea syy tiedossa, niin sitä ei välttämättä sanota, jos se syy on asettaa omat toimet huonoon valoon. Taas Suomella on vielä vähemmän tietoa syystä ja ei nyt ainakaan julkisuuskuvan perusteella ihan ensimmäisenä ole syitä höpöttelemässä. Varsinkin, jos itselläkin on jonkinlainen rooli potkuissa.

Syytät muita Joken lokaamisesta vajavaisilla tiedoilla, mutta samalla itse mainitset, että Ilveksen johtoon iski vauhtisokeus ja se olisi syy potkuihin. Ja lähteesi on tämä potkut saanut, vai oliko ihan hatusta vedetty.

Itsellä siis ei ole ketään tuttuja Ilveksen läheltä ja teen päätelmät vain huhuista joissa on jotain logiikkaa. Ajankohta potkuille oli sellainen, että menestys ei voinut olla syy. Myös Pendon vaatima kesken kauden kovaa liikkuvaan junaan hyppääminen ei kuulosta kovin järkevältä.

Sen sijaan tämä omaan pesään kuseminen kuulostaa sellaisesta syyltä jonka takia potkut annettaisiin huonossakin kohtaan menestyksestä riippumatta. Myös se, että huhu tuli Ilves foorumilta aluksi ja nyt sitten täysin Ilveksen ulkopuolelta tekee siittä uskottavan.

toskala

Luottopelaaja
Itsellä siis ei ole ketään tuttuja Ilveksen läheltä ja teen päätelmät vain huhuista joissa on jotain logiikkaa. Ajankohta potkuille oli sellainen, että menestys ei voinut olla syy. Myös Pendon vaatima kesken kauden kovaa liikkuvaan junaan hyppääminen ei kuulosta kovin järkevältä.

Sen sijaan tämä omaan pesään kuseminen kuulostaa sellaisesta syyltä jonka takia potkut annettaisiin huonossakin kohtaan menestyksestä riippumatta. Myös se, että huhu tuli Ilves foorumilta aluksi ja nyt sitten täysin Ilveksen ulkopuolelta tekee siittä uskottavan.

Ilveksen toiminta tässä vaan edelleen ihmetyttää. Jos se syy kerran on ollut luottamuspula, niin miksi sitä nyt ei sitten voitu sanoa ääneen. Tai jos syy on ollut laittaa kurittomat pelaajat ruotuun, niin miksi ei voitu sanoa ääneen että emme olleet tyytyväisiä urheilullisuuteen. Olisi säästytty paljolta hämmennykseltä ja epätietoisuudelta. Syy se on huonokin ja jäsentymätön syy, mutta olisi edes voitu täällä miettiä oliko se syy tarpeeksi painava eikä tarttisi näitä epämääräisiä huhuja käännellä.

Aika huonosti Ilves tämän mediapelin kyllä hoiti.

pelikirja

Luottopelaaja
Ei ole mitenkään vittuilua, mutta yleensä potkun saajalla ei ole niin hyvää kuvaa potkujen syystä kuin potkun antajalla. Ja vaikka olisikin oikea syy tiedossa, niin sitä ei välttämättä sanota, jos se syy on asettaa omat toimet huonoon valoon. Taas Suomella on vielä vähemmän tietoa syystä ja ei nyt ainakaan julkisuuskuvan perusteella ihan ensimmäisenä ole syitä höpöttelemässä. Varsinkin, jos itselläkin on jonkinlainen rooli potkuissa.

Syytät muita Joken lokaamisesta vajavaisilla tiedoilla, mutta samalla itse mainitset, että Ilveksen johtoon iski vauhtisokeus ja se olisi syy potkuihin. Ja lähteesi on tämä potkut saanut, vai oliko ihan hatusta vedetty.

Olin kyl yhteydessä mutta asiasta on kuulunu ihan sisäpiiristäkin. Hauskaa et syytät silti valehtelijaksi noin ohimennen. En paljasta lähteitäni eikä ole mitään tarvetta todistella yhtään mitään. Antaa palstan kaikkitietävien hoitaa vaan tiedotus.