Ipoori
Vakiokokoonpanossa
Eli lyödä saa vaan silloin kun kiekko menee maaliin..Miten jumalauta Palve voi saada boxin tilanteesta kun hämeenlinnassa annettiin ymmärtää että vihellyksen jälkeen kannattaa käydä vielä lyömässä
Eli lyödä saa vaan silloin kun kiekko menee maaliin..Miten jumalauta Palve voi saada boxin tilanteesta kun hämeenlinnassa annettiin ymmärtää että vihellyksen jälkeen kannattaa käydä vielä lyömässä
Kuka sen Clendeningin persesyötön vihelsi? Linjuri? Voi sanoa että perheelleen meni kun ei miniäum tietääkseni ole kielletty kuin kädellä syöttäminen. Ja siitä tilanteesta mistä 5-3 tuli niin olisin varmaan Meselle laittanut myöhäisestä taklauksesta sen hyvittelyn mieluummin kuin Palveen naurettavasta jäähystä. Aina sama kaksikko tuntuu olevan hukassaEilen oli kyllä ehdottomasti kauden huonointa tuomari työskentelyä ainakin Ilveksen pelissä mitä olen nähnyt.
No meni nää huumorit nyt sentäs suunnilleen tasan, että siitä pisteet.
No tuossahan ne kolme pahinta tulikin.Kuka sen Clendeningin persesyötön vihelsi? Linjuri? Voi sanoa että perheelleen meni kun ei miniäum tietääkseni ole kielletty kuin kädellä syöttäminen. Ja siitä tilanteesta mistä 5-3 tuli niin olisin varmaan Meselle laittanut myöhäisestä taklauksesta sen hyvittelyn mieluummin kuin Palveen naurettavasta jäähystä. Aina sama kaksikko tuntuu olevan hukassa
Eikös se edellinen, ja oliko peräti sitäkin edellinen menny vähä perseelleen joiltain osin ?Eilen oli kyllä ehdottomasti kauden huonointa tuomari työskentelyä ainakin Ilveksen pelissä mitä olen nähnyt.
No meni nää huumorit nyt sentäs suunnilleen tasan, että siitä pisteet.
Niin siis mää en itse ole sellainen joka jauhaa tuomareista. Itsellä ei ole inhokkeja eikä suosikkeja, mutta noi kolme tilannetta nyt jäi mieleen.Eikös se edellinen, ja oliko peräti sitäkin edellinen menny vähä perseelleen joiltain osin ?
Makuasia tietysti voiko olla niin huonoja etteikö vielä vois olla huonompi. Oikeestaan tilannehan pitäis olla niin ettei pelin jälkeen pitäisi puida Tuomari työskentelyä, mutta ku....
En missään tapauksessa tarkottanu että jauhasitkaan, vaan juuri ettei tarvisi jauhaa. Eli siis hoitaisivat hommansa niin että Tuomareita ei juurikaan edes huomaisi pölhöilyistä.Niin siis mää en itse ole sellainen joka jauhaa tuomareista. Itsellä ei ole inhokkeja eikä suosikkeja, mutta noi kolme tilannetta nyt jäi mieleen.
Mulla sama, en ole innokas arvostelemaan tuomareita ja itsekin aikanaan viheltänyt aika paljon junnuja, alasarjoja jne.Niin siis mää en itse ole sellainen joka jauhaa tuomareista. Itsellä ei ole inhokkeja eikä suosikkeja, mutta noi kolme tilannetta nyt jäi mieleen.
Eikös tuossa tilanteessa Meskanen taklannut vihellyksen jälkeen Tapparan pelaajaa, ja siitä sitten Witkowski kävi huomauttamassa? Meskasella ja taklauksen kohteella ei ollut mahdollisuutta tietää että jäähy on tulossa, kun Levtchi teki rikkeen aivan toisessa päässä kenttää.Se Witkowskin tilanne oli oikea oikeusmurha ja eräänlainen respect my authority tilanne, jos siitä olisi halunnut päteä, niin olisi Mesenkin pitänyt lähteä. Oli jo kuitenkin tulossa 5-4.
-Clengening tippuu PERSE edelle kiekon päälle = käsisyöttö
En tykkää kummastakaan pelaajasta, eikä ole Ilveksestä kyse, joten ei väliä mitä rangaistuksia tuli/tulee. Mutta, vaikka Jämsen tuli tilanteeseen kohtalaisen matalassa asennossa, niin kyllä Åsten nostaa kättä joka osuu Jämseniä päähän. Olisi siitä voinut antaa ulosajon.
Lue kurinpitopäätös ja palaa sitten asiaan.En tykkää kummastakaan pelaajasta, eikä ole Ilveksestä kyse, joten ei väliä mitä rangaistuksia tuli/tulee. Mutta, vaikka Jämsen tuli tilanteeseen kohtalaisen matalassa asennossa, niin kyllä Åsten nostaa kättä joka osuu Jämseniä päähän. Olisi siitä voinut antaa ulosajon.