harkkapilli
Luottopelaaja
Tässä verrataan nyt omenoita ja appelsiineja.Mä väitän, että esimerkiksi minä teen enemmän töitä seuran eteen. Mutta koska istun väärässä päässä hallia ja näen vaivaa useita tunteja viikottain niin mulle voi vittuilla kun kääntöpenkkiläiset ei edes laula mukana
Mitenkään vähättelemättä tärkeää työtäsi seuran parissa, Ilveksen miesten jääkiekkojoukkueen ottelutapahtuman tunnelman kannalta on todennäköisesti kriittisempää, onko Osasto paikalla pelissä ja saako se kannustaa sillä tavalla kuin ryhmä on nyt jo usean vuoden aikana tehnyt ja saanut siitä vielä paljon kiitosta. Asia on koettu niin tärkeäksi, että seurakin hyödyntää Osaston luomaa visuaalista ilmettä järjestelmällisesti ottelumainonnan kuvastossaan.
Takapuoli penkissä peliä hiljaa katsovia löytyy kyllä. Se ei ole ihan niin vaativa ponnistus kuin kannustaa 60 tehokasta peliminuuttia ja pelikatkot vielä siihen päälle. Kaikki hiljaa katsovatkin ovat toki seuralle tärkeitä katsojia ja heillä on täysi oikeus katsoa peliä introvertilla tavallaan. Jokainen varmaan kuitenkin ymmärtää, minkälainen ero tuolla on ottelun tunnelmaan verrattuna kannattajapäädyn toimintaan.