Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Tarviiko tätä ihan oikeasti jonkun edes kysyä Ilveksen foorumilla?Miksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarviiko tätä ihan oikeasti jonkun edes kysyä Ilveksen foorumilla?Miksi?
Nyt kun tuli puheeksi niin rehellisesti kiinnostaa mistä kaikkialta se viha on tullut, kun tuo on jotain, mitä itse en henkilökohtaisesti ymmärrä. Onko opittu vanhemmilta, Tapparalaiset vittuillu koulussa liikaa, vai mistä se viha on saanut alkunsa.Tarviiko tätä ihan oikeasti jonkun edes kysyä Ilveksen foorumilla?
Se ylimielisyys ja kusipäisyys mitä ainakin itse on vuosia joutunut kokemaan teidän puolelta on yksi syy. Sitten kaikki se muovisuus siihen päälle. Nuff said.Nyt kun tuli puheeksi niin rehellisesti kiinnostaa mistä kaikkialta se viha on tullut, kun tuo on jotain, mitä itse en henkilökohtaisesti ymmärrä. Onko opittu vanhemmilta, Tapparalaiset vittuillu koulussa liikaa, vai mistä se viha on saanut alkunsa.
Itsellä ei Ilvekseen ole oikein minkäänlaista vihasuhdetta, mutta vituttaa vaa kuunnella kuittailua tappion jälkeen enemmän kun muilta![]()
Se ylimielisyys ja kusipäisyys mitä ainakin itse on vuosia joutunut kokemaan teidän puolelta on yksi syy. Sitten kaikki se muovisuus siihen päälle. Nuff said.
Uteliaisuudesta, mitä tarkoitat tuolla ”muovisuus” viittauksella….?Se ylimielisyys ja kusipäisyys mitä ainakin itse on vuosia joutunut kokemaan teidän puolelta on yksi syy. Sitten kaikki se muovisuus siihen päälle. Nuff said.
Molemmat. Seura yhtä ylimielinen ja kusipäinen kuin faninsa. Kyllä, faninsa. Eivät ole kannattajia. Pelkkiä gloryhunttereita.Hyvä kysymys onkin, että vituttaako
A) Seura
B) Joukkueen fanit
Useimmiten kyse lienee jälkimmäisestä.
Katsotaan nyt toki, vaihtuuko toimari ollenkaan, mutta ei Penttilää millään muotoa mielyttäväksi persoonaksi voi kuvailla. Toisaalta, vaikka mulkku oletkin, liike-elämässä voi silti menestyä.Tyyppihän sen ratkaisee ja tosiaan en Ari Penttilää tunne, joten voi olla nappivalintakin - kommenttini kohdistuu hänen taustaansa.
Täähän se ois.Hyvä kysymys onkin, että vituttaako
A) Seura
B) Joukkueen fanit
Useimmiten kyse lienee jälkimmäisestä.
Katsotaan nyt toki, vaihtuuko toimari ollenkaan, mutta ei Penttilää millään muotoa mielyttäväksi persoonaksi voi kuvailla. Toisaalta, vaikka mulkku oletkin, liike-elämässä voi silti menestyä.
OT tähän kannattajakeskusteluun:
Olin juuri vklp wanhojen tamperelaisten yläastekavereiden kanssa mökillä ja (tapelaisilta) kuulin 1,5vrk "rumasta hupparista" ym. humoristista kettuilua.Totesin hymyillen, että "Etelässä kuulen 365 ihan samaa virttä mm. HIFK-kannattajilta ja kysyn saman, kuin kysyn heiltä."
"Kun olette niin ylpeitä omistanne, koska alatte tunnustaa väriä ja kuljette oman jengin färeissä ja rytkyissä?" = loppui kettuilu, kun seinään (kuten etelässäkin) ja jatkettiin vklpviettoa.![]()
Meikäläisen kokemus on sellainen, että tunnen vanhempia Tapparalaisia, niin ne jotka ovat pelanneet hyvällä tasolla, niin niiltä ei tule ikinä pienintäkään vittuilua, tai no rakentavassa hengessä. Taas jos ei itse ole pelannut niin se viestintä on joskus pelkkää vittuilua.Vanhempi koulukunta on normaalimpaa. 2000-luvulla syntyneissä on enemmän näitä ylimielisiä mulkkuja, jotka ovat teini-iässä tottuneet menestykseen ja pitävät sitä jonain itsestäänselvyytenä. Näille viime kausi oli hyvä reality check.
Taitaa se sukupolvi olla käytökseltään joka asiassa tuollaisia. Tilanne on vastaava myös Ilveksen fanien kanssa. Oman ikäisen porukan kanssa pääsen hyvin kiekosta juttuun (poikkeuksia toki on), nuorison kanssa menee hyvin helposti asiattomuuksiin, vaikka hyvä jos heidän vanhempansakaan ovat syntyneet edellisen mestaruuden aikana. Nuoret tietävät mielestään kaikesta kaiken.Vanhempi koulukunta on normaalimpaa. 2000-luvulla syntyneissä on enemmän näitä ylimielisiä mulkkuja, jotka ovat teini-iässä tottuneet menestykseen ja pitävät sitä jonain itsestäänselvyytenä. Näille viime kausi oli hyvä reality check.
Tavallaan menestyksen tuoma ylimielisyys on ymmärrettävääkin etenkin nuorilla.Vanhempi koulukunta on normaalimpaa. 2000-luvulla syntyneissä on enemmän näitä ylimielisiä mulkkuja
Älä nyt vertaa mouhoa mihinkään pissakakka tason kusiviikseen. Mouho sanana menee mouhoilla tunteisiin, koska se on tottaTämä rasittava "mouho-kusiviiksi" -vouhotus on eräänlainen kannattamisen spin-off muoto, jota ylläpidetään paitsi ainoana oikeana fanikulttuurina, myös eräänlaisena urheilusta irrallisena ajanviettomuotona.
Tuskinpa tuo sanojen vertaaminen oli tuon viestin pointti.Älä nyt vertaa mouhoa mihinkään pissakakka tason kusiviikseen. Mouho sanana menee mouhoilla tunteisiin, koska se on totta
Näinhän tämä menee. Itse olen kyllästynyt tähän puolin ja toisin jatkuvaan vastakkaisasettelun rakentamiseen sekä pippelinmittaukseen joukkueiden välillä kaikissa mahdollisissa pienimmissäkin osa-alueissa. Jääkiekon hauskuus alkaa kadota siinä vaiheessa, kun keskitytään vain tappelemaan siitä, onko meidän isi parempi kuin teidän isi. Lisäksi jatkuvasti rakentuvalla provosointikierteellä tunnutaan olevan nykyään ongelmissa hallin ulkopuolella sanojen siirtyessä fyysiseksi mittelöksi vielä viikonloppupeleissä kuningas alkoholin antaessa sopivaa buustia hölmöilyille. Pieni hyvässä hengessä tapahtuva kuittailu molemmilta on kuulunut aina asiaan ja se on ihan tervettä, mutta osalta on kadonnut rajat tässä asiassa. Toisen vihaaminen alkaa olemaan joillekin jo omien kannatusta tärkeämpää, jotkut eivät ole esimerkiksi käyneet hallissa vuosiin, mutta ovat silti heti ensimmäisenä naureskelemassa naapurille.Suurimmaksi osaksi sanoisin, että niin metsä vastaa kuinka sinne huutaa. Jos sä vittuilet niin hyvin todennäköisesti saat vittuilua takaisin.
Sillä tavalla voin yhtyä aiempaan @Luchs viestiin, että onhan tuo jankutus molemmilta tosi raskasta ja tykännyt enemmän näistä laadukkaista keskusteluista eri faniryhmien kanssa jääkiekosta.
Saa nähdä jääkö liekkimeri perään jos lähtee. Tämä kausi kertoo paljon.![]()
Media: Tämä seura on Rikard Grönborgin perässä
Rikard Grönborg on haluttu mies valmentajamarkkinoilla.www.iltalehti.fi
"Ruotsin pääsarjassa SHL:ssä pelaava Luleå haluaa Tappara-käskijä Rikard Grönborgin, 57, päävalmentajakseen, kertoo ruotsalaissivusto Hockeynews."