Kummallisen paljon polemiikkia Tapparan tempaus on saanut aikaiseksi täällä että Jatkoajan palstalla. Itse en jaksa juuri enempää olkia kohauttaa asian suhteen. Olihan tuo erittäin onnistunut markkinointitempaus Tapparalta, ja koska kyseessä oli Modulightin sponssaamat liput, näkyy tempaus myös Tapparan kassassa (joskaan ei montaa euroa per lippu).
Eli nimenomaan onnistunut markkinointitemppu, jolla saatiin täytettyä halli, normaalin Tap-Sport arkipelin 4000 katsojan sijaan.
Sen sijaan lesoilemalla kyseisen pelin yleisömäärällä ja alleviivaamalla sitä somessa Tappara lähinnä tekee itsestään naurunalaisen. Lähinnä kun kaikki ymmärtävät, että tempaus lämmittää yhtä pitkään kuin housuun kuseminen pakkasella, sillä ei yhteistyötahot sentään joka otteluun tule hallia täyttämään. Seuraavissa peleissä palataan jälleen tuttuun arkeen ja Tapparalle tuttuihin ” turvaväleihin”, eli joka neljäs penkki täytetään.