Ilves CHL:ssa kaudella 2024-25

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 604
Naistuomari-Kainberger tuomitsee Kaukokiikarin kanssa Servette-Ilves-ottelun.


Veikkaan Kainbergerin selviytyvän urakasta paremmin. Ottelu ei kuitenkaan ole tällä saralla historiallinen, sillä Kainberger tuomitsee jo edellispäivänä Zurich-Straubing-pelin, eli Ilveksen matsi on historian toinen CHL-ottelu, jossa tuomarina on nainen.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 011
Naistuomari-Kainberger tuomitsee Kaukokiikarin kanssa Servette-Ilves-ottelun.


Veikkaan Kainbergerin selviytyvän urakasta paremmin. Ottelu ei kuitenkaan ole tällä saralla historiallinen, sillä Kainberger tuomitsee jo edellispäivänä Zurich-Straubing-pelin, eli Ilveksen matsi on historian toinen CHL-ottelu, jossa tuomarina on nainen.
Ei jumalauta. Ihan tosissaanko tässä nyt sitten mennään Sveitsiin asti pelaamaan ja vieläkään ei päästä Kaukokarista eroon? On se nyt saatana.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 716
Ei jumalauta. Ihan tosissaanko tässä nyt sitten mennään Sveitsiin asti pelaamaan ja vieläkään ei päästä Kaukokarista eroon? On se nyt saatana.

Kaukokari-Mikko.jpg
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 052
Hyvä muistutus tietoturvasta. Tosiaan kannattaa käyttää tunnettua vpn tarjoajaa kuten f-securea yms eikä ensimmäistä ilmaista mikä tulee vastaan
Mulla on f-securen VPN, kun ekassa pelissä olin yrittänyt Hollannit, Portugali, Mexicot, Kanadat yms yms, niin kyllästyin ja otin kuukaudeksi Viaplayn.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 508
Mulla on f-securen VPN, kun ekassa pelissä olin yrittänyt Hollannit, Portugali, Mexicot, Kanadat yms yms, niin kyllästyin ja otin kuukaudeksi Viaplayn.
Nuo suosittujen VPN:ien käyttämät osoitteet menevät nykyään nopeasti blokkiin mukaan. Ennen pystyi esimerkiksi Operalla katsomaan todella helposti ja hyvällä laadulla pelejä, nykyään se on mahdotonta.

Onneksi CHL-kausi on halpa katsoa, tuo kuukauden Viaplay tilaus melkeinpä riittää siihen ainakin Tapparan osalta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
233
Mulla on f-securen VPN, kun ekassa pelissä olin yrittänyt Hollannit, Portugali, Mexicot, Kanadat yms yms, niin kyllästyin ja otin kuukaudeksi Viaplayn.
VPN+Bulgaria+Youtube+Mikko Aaltonen Ilves+
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 564
Joo tässä ollaan ny sitte. Sovitaan vaikka että CHL pelit oli harkkamatseja Liigaa varten, ja näki johtoporras mihin osa-alueelle tarvitaan vahvistuksia.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 292
Tuleekohan viime kauden toisinto Ranskan reissu? Tai no ei kannata U20 joukkueen kautta pilata turhan tähden.
 
Ylös