4517Paljonko oli yleisöä lauantaina hakamettässä?
Ei jumalauta. Ihan tosissaanko tässä nyt sitten mennään Sveitsiin asti pelaamaan ja vieläkään ei päästä Kaukokarista eroon? On se nyt saatana.Naistuomari-Kainberger tuomitsee Kaukokiikarin kanssa Servette-Ilves-ottelun.
Veikkaan Kainbergerin selviytyvän urakasta paremmin. Ottelu ei kuitenkaan ole tällä saralla historiallinen, sillä Kainberger tuomitsee jo edellispäivänä Zurich-Straubing-pelin, eli Ilveksen matsi on historian toinen CHL-ottelu, jossa tuomarina on nainen.
Ei jumalauta. Ihan tosissaanko tässä nyt sitten mennään Sveitsiin asti pelaamaan ja vieläkään ei päästä Kaukokarista eroon? On se nyt saatana.
Parhaimpia tuomareita oli Liigassa kuten kaikki tietävät.Kaukokarihan siirtyi Sveitsin liigaan tuomariksi täksi kaudeksi, joten iloinen yllätys, että tulee meitä maan matosia tapaamaan edes CHL:n merkeissä...
Rahamiehet kähmii aina parhaat päältä.Kaukokarihan siirtyi Sveitsin liigaan tuomariksi täksi kaudeksi, joten iloinen yllätys, että tulee meitä maan matosia tapaamaan edes CHL:n merkeissä...
Rahamiehet kähmii aina parhaat päältä.
Mulla on f-securen VPN, kun ekassa pelissä olin yrittänyt Hollannit, Portugali, Mexicot, Kanadat yms yms, niin kyllästyin ja otin kuukaudeksi Viaplayn.Hyvä muistutus tietoturvasta. Tosiaan kannattaa käyttää tunnettua vpn tarjoajaa kuten f-securea yms eikä ensimmäistä ilmaista mikä tulee vastaan
Nuo suosittujen VPN:ien käyttämät osoitteet menevät nykyään nopeasti blokkiin mukaan. Ennen pystyi esimerkiksi Operalla katsomaan todella helposti ja hyvällä laadulla pelejä, nykyään se on mahdotonta.Mulla on f-securen VPN, kun ekassa pelissä olin yrittänyt Hollannit, Portugali, Mexicot, Kanadat yms yms, niin kyllästyin ja otin kuukaudeksi Viaplayn.
VPN+Bulgaria+Youtube+Mikko Aaltonen Ilves+Mulla on f-securen VPN, kun ekassa pelissä olin yrittänyt Hollannit, Portugali, Mexicot, Kanadat yms yms, niin kyllästyin ja otin kuukaudeksi Viaplayn.
Sekään ei välttämättä riitäMinkäslaiset mahdollisuudet on enää jatkoon? Tarviiko voittaa molemmat?