Ilves CHL:ssa kaudella 2024-25

Naistuomari-Kainberger tuomitsee Kaukokiikarin kanssa Servette-Ilves-ottelun.

Veikkaan Kainbergerin selviytyvän urakasta paremmin. Ottelu ei kuitenkaan ole tällä saralla historiallinen, sillä Kainberger tuomitsee jo edellispäivänä Zurich-Straubing-pelin, eli Ilveksen matsi on historian toinen CHL-ottelu, jossa tuomarina on nainen.

Naistuomari-Kainberger tuomitsee Kaukokiikarin kanssa Servette-Ilves-ottelun.

Veikkaan Kainbergerin selviytyvän urakasta paremmin. Ottelu ei kuitenkaan ole tällä saralla historiallinen, sillä Kainberger tuomitsee jo edellispäivänä Zurich-Straubing-pelin, eli Ilveksen matsi on historian toinen CHL-ottelu, jossa tuomarina on nainen.
Ei jumalauta. Ihan tosissaanko tässä nyt sitten mennään Sveitsiin asti pelaamaan ja vieläkään ei päästä Kaukokarista eroon? On se nyt saatana.

Ei jumalauta. Ihan tosissaanko tässä nyt sitten mennään Sveitsiin asti pelaamaan ja vieläkään ei päästä Kaukokarista eroon? On se nyt saatana.

Kaukokari-Mikko.jpg

Kaukokarihan siirtyi Sveitsin liigaan tuomariksi täksi kaudeksi, joten iloinen yllätys, että tulee meitä maan matosia tapaamaan edes CHL:n merkeissä...
Rahamiehet kähmii aina parhaat päältä.

• Tykkää
Reactions: CTS
Hyvä muistutus tietoturvasta. Tosiaan kannattaa käyttää tunnettua vpn tarjoajaa kuten f-securea yms eikä ensimmäistä ilmaista mikä tulee vastaan
Mulla on f-securen VPN, kun ekassa pelissä olin yrittänyt Hollannit, Portugali, Mexicot, Kanadat yms yms, niin kyllästyin ja otin kuukaudeksi Viaplayn.

Liitteet

• Tonni-Seteli-Kummeli-Silvennoinen-1v5jzv.jpg
    Tonni-Seteli-Kummeli-Silvennoinen-1v5jzv.jpg
    35,1 KB · kertaa luettu: 56
Mulla on f-securen VPN, kun ekassa pelissä olin yrittänyt Hollannit, Portugali, Mexicot, Kanadat yms yms, niin kyllästyin ja otin kuukaudeksi Viaplayn.
Nuo suosittujen VPN:ien käyttämät osoitteet menevät nykyään nopeasti blokkiin mukaan. Ennen pystyi esimerkiksi Operalla katsomaan todella helposti ja hyvällä laadulla pelejä, nykyään se on mahdotonta.

Onneksi CHL-kausi on halpa katsoa, tuo kuukauden Viaplay tilaus melkeinpä riittää siihen ainakin Tapparan osalta. :)

• Tykkää
Reactions: M22
VPN+Bulgaria+Youtube+Mikko Aaltonen Ilves+

Joo tässä ollaan ny sitte. Sovitaan vaikka että CHL pelit oli harkkamatseja Liigaa varten, ja näki johtoporras mihin osa-alueelle tarvitaan vahvistuksia.

Tuleekohan viime kauden toisinto Ranskan reissu? Tai no ei kannata U20 joukkueen kautta pilata turhan tähden.

Harmittaa kun jatkopaikka ilmeisesti karkasi. Roueniin matkustan joka tapauksessa, mutta pelottaa olla yksin.

Takaisin