Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Kertoo taas kaiken tästä foorumista että täällä ihan oikeasti haaveillaan jostain Iikka vitun Kangasniemestä ja nähdään hänet jonain sateentekijänä. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan sama, Iikassa on reilusti enemmän upsidea kuin Ratisessa. Ja on myös parempi pelaaja.Rati kaksi maali vähemmän kuin Iikka. Pisteitä 25 kun Iikalla 37. Iikalla 6 peliä enemmän pelattuna. Iikka kolme viime kautta miinuksilla. Ratisella pelkkää plussaa. Mutta te @Torski :n kanssa näette Iikan jotenkin upgradena vs Rati. Sallikaa nyt mun nauraa
Ja näin
OokooAivan sama, Iikassa on reilusti enemmän upsidea kuin Ratisessa. Ja on myös parempi pelaaja.
Kertoo taas kaiken tästä foorumista että täällä ihan oikeasti haaveillaan jostain Iikka vitun Kangasniemestä ja nähdään hänet jonain sateentekijänä.![]()
Ei riitä enkä tiedä ketä on vapaana tai kenen perässä ollaan mutta Iikka se ei ainakaan ole kenet tuohon haluaisin.Minkäslaista kaveria itse ehdottaisit tuohon sateentekijäksi, vai riittääkö nykyiset?
En haaveile Iikasta, mutta jos mun pitää valita Iikan ja Ratisen väliltä kumpi siihen ykkkösketjuun, niin Iikka. Näiden kahden väliltähän tässä keskusteltiin.Kertoo taas kaiken tästä foorumista että täällä ihan oikeasti haaveillaan jostain Iikka vitun Kangasniemestä ja nähdään hänet jonain sateentekijänä.![]()
Minkäslaista kaveria itse ehdottaisit tuohon sateentekijäksi, vai riittääkö nykyiset?
Toki toivottavasti tekisi pisteitä ekan 20 pelin jälkeenkin. Sen tykkikauden jälkeen ollut nuorempi versio Joose Antosesta.Iikkaa en haikaile. Toivottavasti Kristian Vesalainen saataisiin jollain hoidettua tänne. Siinä olisi täsmäpalanen vasemmalle.
No on täällä Iikasta puhuttu jo ennen vertailua Ratiin ja jos noista kahdesta pitäisi valita niin itse kyllä valitsen Ratin joka kerta.En haaveile Iikasta, mutta jos mun pitää valita Iikan ja Ratisen väliltä kumpi siihen ykkkösketjuun, niin Iikka. Näiden kahden väliltähän tässä keskusteltiin.
Ei käyttöä.Mites muuten se Kåsastul, ensi kauden sopimusta ei taida vielä olla julkaistu minnekään? Onko tietoa miten on toipunut loukista?
Iikkaa en haikaile. Toivottavasti Kristian Vesalainen saataisiin jollain hoidettua tänne. Siinä olisi täsmäpalanen vasemmalle.
En sanonut että ei olisi puhuttu. En nouse heti ensitöikseni pystyyn taputtamaan, jos Koskela sainaa Kangasniemen, kuitenkin näin tapahtuessa mun papereissa menee Ratisen edelle.No on täällä Iikasta puhuttu jo ennen vertailua Ratiin ja jos noista kahdesta pitäisi valita niin itse kyllä valitsen Ratin joka kerta.
Toki kovempaa kaveria sinne kaipaisi Raikun lähdettyä, mutta jos sellaista ei löydy, niin mielestäni Kåsastul mahtuisi porukkaan. Oli viime kaudella meillä pelatessaan niitä jämäkimpiä pakkeja, mm. selvästi parempi kuin vaikkapa Parikka, joka taitaa olla hieman liian mukavoitunut nykyisessä asemassaan.Ei käyttöä.
Kyllä se Kantner ja Vesalainen on sitä tasoa mitä tuohon Supin paikalle odotetaan. Supin lähtö on tiedetty ihan hemmetin kauan ja meille oli tarve vain kahdelle kärkihankinnalle, ykkösen vasen laita ja kakkossentteri. Kakkossentteri oli varmasti se vaikeampi hankittava.
Olisi parhaimmillaan liigan top kamaa, tasaisuutta kun olis vaan enemmän, se toki hänellä tainnut olla ongelma.Iikkaa en haikaile. Toivottavasti Kristian Vesalainen saataisiin jollain hoidettua tänne. Siinä olisi täsmäpalanen vasemmalle.