Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Iikkaa en haikaile. Toivottavasti Kristian Vesalainen saataisiin jollain hoidettua tänne. Siinä olisi täsmäpalanen vasemmalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkäslaista kaveria itse ehdottaisit tuohon sateentekijäksi, vai riittääkö nykyiset?
Toki toivottavasti tekisi pisteitä ekan 20 pelin jälkeenkin. Sen tykkikauden jälkeen ollut nuorempi versio Joose Antosesta.Iikkaa en haikaile. Toivottavasti Kristian Vesalainen saataisiin jollain hoidettua tänne. Siinä olisi täsmäpalanen vasemmalle.
No on täällä Iikasta puhuttu jo ennen vertailua Ratiin ja jos noista kahdesta pitäisi valita niin itse kyllä valitsen Ratin joka kerta.En haaveile Iikasta, mutta jos mun pitää valita Iikan ja Ratisen väliltä kumpi siihen ykkkösketjuun, niin Iikka. Näiden kahden väliltähän tässä keskusteltiin.
Ei käyttöä.Mites muuten se Kåsastul, ensi kauden sopimusta ei taida vielä olla julkaistu minnekään? Onko tietoa miten on toipunut loukista?
Iikkaa en haikaile. Toivottavasti Kristian Vesalainen saataisiin jollain hoidettua tänne. Siinä olisi täsmäpalanen vasemmalle.
En sanonut että ei olisi puhuttu. En nouse heti ensitöikseni pystyyn taputtamaan, jos Koskela sainaa Kangasniemen, kuitenkin näin tapahtuessa mun papereissa menee Ratisen edelle.No on täällä Iikasta puhuttu jo ennen vertailua Ratiin ja jos noista kahdesta pitäisi valita niin itse kyllä valitsen Ratin joka kerta.
Toki kovempaa kaveria sinne kaipaisi Raikun lähdettyä, mutta jos sellaista ei löydy, niin mielestäni Kåsastul mahtuisi porukkaan. Oli viime kaudella meillä pelatessaan niitä jämäkimpiä pakkeja, mm. selvästi parempi kuin vaikkapa Parikka, joka taitaa olla hieman liian mukavoitunut nykyisessä asemassaan.Ei käyttöä.
Kyllä se Kantner ja Vesalainen on sitä tasoa mitä tuohon Supin paikalle odotetaan. Supin lähtö on tiedetty ihan hemmetin kauan ja meille oli tarve vain kahdelle kärkihankinnalle, ykkösen vasen laita ja kakkossentteri. Kakkossentteri oli varmasti se vaikeampi hankittava.
Olisi parhaimmillaan liigan top kamaa, tasaisuutta kun olis vaan enemmän, se toki hänellä tainnut olla ongelma.Iikkaa en haikaile. Toivottavasti Kristian Vesalainen saataisiin jollain hoidettua tänne. Siinä olisi täsmäpalanen vasemmalle.
Onkohan Vesalainen kerinnyt jo edarisoituun niin paljon, ettei todellakaan tule skulaan böndelle?Iikkaa en haikaile. Toivottavasti Kristian Vesalainen saataisiin jollain hoidettua tänne. Siinä olisi täsmäpalanen vasemmalle.
Tätä samaa itse kirjoittelin joskus aiemmin. Mahdollista.Onkohan Vesalainen kerinnyt jo edarisoituun niin paljon, ettei todellakaan tule skulaan böndelle?
Kelpaisi kyllä todella hienosti ei siinä mitään.
Tottahan toi puhuu?Ookoo![]()
![]()
![]()
Edellisten sivujen Iikka vs. Rati -keskusteluun.
Mä en väitä, että Ratinen olisi parempi, mutta ei tämä niin selkeä ole kuin moni luulee.
Viime kaudella esim. Ratinen 2,00 pistettä pelattua 60min kohden, kun taas Kangasniemellä sama lukema 2,40. Ratinen pelasi ylivoimaa 91min(8 pistettä), kun taas Kangasniemi 144min(11 pistettä).
Näissä kannattaa muistaa se, että kun seuraa Ilvestä etupäässä ja vastustajia vain toissijaisesti, niin vastustajista jää mieleen päällimmäisenä hyvät asiat. Esim. Kangasniemestä varmasti kaikki se juonikkuus ja väkkärämäisyys hyökkäyspäässä, koska huomio kiinnittyy mieheen lähinnä silloin, kun hän on kiekossa. Oman joukkueen(tässä tapauksessa Ilves) pelaajia tulee seurattua huomattavasti kokonaisvaltaisemmin ja tämä korostuu etenkin virheissä/huonoissa ratkaisuissa ja kiekottomassa pelissä. Ratisestakin voi jäädä monelle Ilveksen vastustajan kannattajalle mieleen, että on perkeleen nopea ja taitava kaveri, kun taas tällä palstalla virheiden rooli korostuu.
Kangasniemi lienee ainakin vielä tällä hetkellä odotusarvoisesti tuotteliaampi hyökkäyspään pelaaja, mutta ei näiden kahden ero aivan valtava ole. Kangasniemelläkin on selvät heikkoutensa.