Herranjestas sä olet kyllä maailman huonoin keskustelija. Et vastaa yhteenkään kysymykseen mutta ämpärillisen olet antanut. Esität itse täysin puupäisiä ”miten ei Pennanen tästä ryhmästä saanut enempää irti jos kerran Kerhosta sai”-kysymyksiä, mutta samaan aikaan kysymykset kuten ”missä UTJ on onnistunut tai epäonnistunut” ovat täysin älyttömiä kysymyksiä. Sä valitat kuinka näin laaturosterilla voi vetää näin huonosti, samaan aikaan siitä puuttuu kuitenkin ykkössentteri, maalintekijä ja suurin osa hankinnoista on täysin turhia, pettymyksiä, susia ja downgradeja. Suurin osa käyttäjistä palstalla on sun kanssasi eri mieltä ja pitää sun kirjoituksia järjettöminä, mutta se on vaan niin, että kaikki muut kirjoittaa sekametelisoppaa ja on väärässä. Sinä kyllä tiedät. Naapurin organisaatio vissiin on vähän muutenkin edellä kun etumatkaa oli aika paljon, mutta kaikki Tillun vika?
Viimeistä kertaa vastaan sinulle, ylipäätään.
Sinä pommitat kysymyksillä niin että vastaaminen on kuulemma jankkaamista.
Sinulla on kova tarve tarttua mielipiteisiin, niitä tarvii sinulle perustella, ja senkin jälkeen sinun pitää vielä pilkkoa jatkokysymyksilläsi.
Loppujen lopuksi itseltäsi fokus siirtyy aiheesta täysin kirjoittajaan, minuun.
Teikäläisellä outo kyky kääntää koko keskustelun asetelma nurinkuriseksi.
Nyt ulkopuolinen voisi kuvitella että ilves meni loppuotteluihin, hyvällä pelillä, kaikki toimi mutta minä en ole tyytyväinen ja joudun sitä perustelemaan.
Jostakin kumman syystä minä olen tässä kirjoittelussa todistevelvollinen tyytymättömyyteeni.
Jos olisin tyytyväinen kauteen , sittenkö ei sinulle tarvitse perustella kymmenillä vastauksilla?
Oudoksi menee.
Tulos on taululla, melko heikot pleijarit verkkokalvolla.
Annetaan koskelan kertoa loput.