Sirkkeli
Rivipelaaja
No, onneksi olemme seuraavaksi saamassa valmentajan, joka osaa ottaa vastuuta joukkueesta ja kantaa vastuunsa. Toisin kuin Pennanen, joka löi Toronto Maple Leafs leimaa meihin. Eipä esim. Pelicanskaan ole koskaan voittanut kultaa Liigassa tai SM-sarjassa, (ellei sen edeltäjää Viipurin Reippaan vuonna 1928 voittamaa ensimmäistä Suomen mestaruutta lasketa...) Niemelä sentään valmensi ko. joukkueen hopealle viime vuonna. Ja toki on siis monia muitakin joukkueita, jotka eivät ole koskaan voittaneet Liigan mestaruutta...
Sanoin jo viime vuonna, että Myrrän potkuilla ei saatu mitään aikaan ja nyt Pendon palkkaus viimeistään osoittautui karmeaksi virheeksi.
Mielestäni Antti Pennanen on ansainnut kaiken kuran, mitä häntä nyt kohtaa. Lapinlahden lintujen sketsiohjelmaa mukaellen, sanon: "Ja se oli sille Antti Pennasen mulkulle ihan oikein!"
Tässä Niemelän omat sanat ja tällaista johtajuutta odotamme:
"Kaikki vastuu siitä, miten pelaamme, on minulla. Ei siinä tarvitse mennä minkään muun taakse. Jos homma ei toimi, se on mun vika, Pelicans-luotsi Niemelä ilmoittaa.
Onko se noin yksinkertaista?
– On. Jos emme pelaa hyvin, vika on minussa. Ja se on sitä loppuun asti, Niemelä ilmoittaa julkeasti."
Juuri näin, valmentaja kantaa vastuunsa ja kättelee vastustajat.
Sanoin jo viime vuonna, että Myrrän potkuilla ei saatu mitään aikaan ja nyt Pendon palkkaus viimeistään osoittautui karmeaksi virheeksi.
Mielestäni Antti Pennanen on ansainnut kaiken kuran, mitä häntä nyt kohtaa. Lapinlahden lintujen sketsiohjelmaa mukaellen, sanon: "Ja se oli sille Antti Pennasen mulkulle ihan oikein!"
Tässä Niemelän omat sanat ja tällaista johtajuutta odotamme:
"Kaikki vastuu siitä, miten pelaamme, on minulla. Ei siinä tarvitse mennä minkään muun taakse. Jos homma ei toimi, se on mun vika, Pelicans-luotsi Niemelä ilmoittaa.
Onko se noin yksinkertaista?
– On. Jos emme pelaa hyvin, vika on minussa. Ja se on sitä loppuun asti, Niemelä ilmoittaa julkeasti."
Juuri näin, valmentaja kantaa vastuunsa ja kättelee vastustajat.