Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leponeksi sanoi:I kurin vire, ihan ok kommentti , mutta et varmaan ymmärtänyt mun signaalia asiaan ?
Leponeksi sanoi:Kun tiedän Pelsun johdon arvo ajatukset, niin en usko , Ikurin vire.
Leponeksi sanoi:Uskon että lahdessa , jos syyllinen on Tyrväinen tai joku muu niin seuran johto ottaa myös vastuun asiasta ja seisovat yhdessä rintamassa oli sitten tilanne mikä tahansa. Näin Lahdessa.
toskala sanoi:Ymmärrettävää että lähti Ruotsiin. Suomessa ei varmasti yksikään seura tuollaista selkärangatonta limanuljaskaa palkkaa. Ollaan olevinaan niin kovaa ja roolipelaajaa mutta kun tekemisistä pitäisi tilille mennä niin itketään joka puolelle eikä olla mistään valmiita vastaamaan. Selvää on että ainakaan Ilvekseen sopiviin arvoihin ei Tyrskyä ole kasvatettu.
Leponeksi sanoi:Nythän Tyrskyn ansiosta pelaajayhditys tekee kyselyn pelaajille kyseisistä asioista. Mutta miksi tehdään, ilmeisesti joku muukin miettii tätä sanktion oikeutusta tarkemmin ?
Leponeksi sanoi:Kun tiedän Pelsun johdon arvo ajatukset, niin en usko , Ikurin vire.
Itse arvostan pelaajia, joilla ajatus juoksee kovissakin paikoissa. Pimentyvät idiootit eivät kuulu kaukaloon, vaikka taistelisivat minkä puolesta.Leponeksi sanoi:Kyllä , jos pelaaja taistelee , pistää likoon joka vaihdossa itsensä seuransa logoja puolesta, ajattelematta mitään muuta.
Koita vaikka KooVeeta. Tapparalaiset mielipiteet Tyrväisestä ja Ilveksen toiminnasta voit lukea siellä olevasta Ilves ketjusta ja ne eivät ole sinun ajatusmaailmasi mukaisia.Leponeksi sanoi:Tyrskyä mielestäni ei ole diagnosoitu idiootiksi? Helvetin mukava kaveri, kun olen joskus tavannut tukiessani Pelsua nyt seurailen onko täällä fiksussa kaupungissa muita lätkä joukkueita joilla arvot on kunnossa.?
Kyse olikin periaatteesta, jossa pelaajan tekojen takana pitäisi muka seistä, vaikka nämä tekisivät mitä. Kaukalon ulkopuolella voi olla vaikka kuinka mukava sälli, mutta jos kaukalon sisäpuolella käyttäytyy kuin idiootti, sietää kärsiä rangaistukset. Eikä Ilves-johto mitenkään julkisesti Tyrväistä tai tämän tekoa tuominnut, vaan otti ihan perinteisen linjan, jossa tekoja ei kommentoida.Leponeksi sanoi:Tyrskyä mielestäni ei ole diagnosoitu idiootiksi? Helvetin mukava kaveri, kun olen joskus tavannut tukiessani Pelsua nyt seurailen onko täällä fiksussa kaupungissa muita lätkä joukkueita joilla arvot on kunnossa.?